سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت

طراحی سایت را با نبض نت تجربه کنید. در حال حاضر داشتن وبسایت برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به عنوان یکی از دغدغه های اصلی آنها تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا طراحی سایت و تولید سایت اثرگذار نیازمند دانش و تخصص بالا باشد. پس نتیجه میگریم طراحی سایت کاملا تخصصی بوده و با نگاه سطحی نمی توان در دنیای امروز رقابت کرد. ما شما را یک قدم جلوتر از رقبایتان قرار خواهیم داد.

ضرورت طراحی سایت برای کسب و کارها

تصور این موضوع که افراد حقیقی یا حقوقی در فضای مجازی حضور نداشته باشند ، غیرممکن است! دنیای امروزی ارتباطات لحظه ای و آسان را طلب میکند و مردم تمامی امور خود را به کمک اینترنت انجام می دهند آنها با اینترنت خرید می کنند ، وقت دکتر رزرو میکنند ، کارهای بانکی انجام می دهند و بسیاری از کارهای کوچک و بزرگ خود را مدیریت میکنند.
در واقع دنیای مجازی را باید همانند دنیا واقعی در نظر گرفت که افراد از طریق وبسایت های گونان مانند سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت آگهی، سایت املاک ، وب سایت پزشکی و … نیازهای خود را برطرف می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار می کنند.

پس مشاهده می کنید که زندگی در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی جریان دارد و شما نیز باید با طراحی وبسایت شرکتی ، طراحی وبسایت فروشگاهی ، طراحی وبسایت آگهی و یا هر نوع کسب و کاری در دنیای مجازی حضور داشته باشید.

برای جلب مخاطب این روزها باید در هر لحظه و مکانی در دسترس بود و در عین حال بتوان اطمینان مخاطب را جلب کرد و در نهایت او را مجاب کنید که از میان رقبا شما را انتخاب کند. رسیدن به این هدف با داشتن یک سایت کارآمد و استاندارد و زیبا محقق خواهد شد.

تیم طراحی سایت تارینوتک با آمیختن هنر و فناوری روز دنیا شعبه ای شایسته برای شما در فضای مجازی خلق خواهد کرد.

روش های طراحی سایت

روش های متنوعی برای طراحی سایت پیش رو شما وجود دارد. شاید برای شما که تسلط و اطلاعات کافی از برنامه نویسی و مقوله طراحی وبسایت ندارید انتخاب روش مناسب سخت و گیج کننده باشد.

اما موضوعی که اهمیت دارد خروجی کار است یعنی شما باید تمرکز خود را بر روی داشتن وب سایت کارآمد قرار دهید و انتخاب بهترین روش را به متخصصین طراحی سایت بسپارید. وب سایت کارآمد باید ظاهری زیبا، سرعت لود خوب، رابط کاربری مناسب و همچنین دارای استانداردهای سئو باشد.

در تارینوتک وب سایت های به دو روش طراحی می شوند: طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت اختصاصی

شما عزیزان می توانید با واحد طراحی سایت تارینوتک تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین تصمیم را برای نحوه پیاده سازی وب سایت خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت با وردپرس

با طراحی وبسایت وردپرسی شما می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر یک وب سایت با امکانات رایج سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی نیاز دارید بهترین گزینه برای شما طراحی سایت وردپرس خواهد بود. وردپرس ساختار سئو بسیار خوبی دارد و به شما در رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کرد. تارینوتک با وردپرس سایت شما را به معنای واقعی به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه شما پیاده سازی خواهد کرد و هیچ ظاهر و رابط کاربری آماده و محدودی وجود ندارد و دقیقا اجزا و امکانات سایت به صورت منحصر به فرد پیاده سازی خواهد شد.

سایت های وردپرسی در تارینوتک دارای طراحی گرافیکی اختصاصی ، سرعت لود بالا ، زیرساخت سئو شده ، ریسپانسیو و امنیت بالا بوده و مستندات آن به کارفرمایان عزیز ارائه خواهد شد.

طراحی سایت اختصاصی

اگر کسب و کار شما نو و تازه تلقی میشود و یا ایده ای جدید برای پیاده سازی در سر دارید و می خواهید یک استارتاپ را شروع کنید و نیاز به طراحی وب سایت با امکانات خاص و منحصر به فرد را دارید بهتر است طراحی وب سایت خود را از پایه انجام دهید.

به این معنا که از سیستم خاصی استفاده نشود و برنامه نویسی از صفر صورت گیرد. این کار باعث میشود شما محدودیتی نداشته باشید و بتوانید به صورت 100 درصدی ایده خود را تحت وبسایت پیاده سازی نمایید. این امر به شما در آینده نیز بسیار کمک خواهد کرد و برای افزودن امکانات جدید و یا تغییر در امکانات فعلی هزینه و زمان کمتری را برای شما خواهد داشت.
تارینوتک با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و سایر تکنولوژی های روزدنیا برای کسب و کار و ایده های شما وبسایتی اختصاصی و بدون مشابه را پیاده سازی میکند. در تارینوتک طراحی گرافیکی اختصاصی و برنامنه نویسی استاندارد و بهینه در تمامی پروژه های طراحی سایت ز پایه لحاظ خواهد شد.

نکته مهمی که در طراحی سایت اختصاصی وجود دارد بحث ارائه سورس کدها می باشد. ما برای آرامش و موفقیت شما ارزش زیادی قائل هستیم و در همین راستا هر زمان که شما نیاز به سور های اصلی وبسایت خود داشته باشید ما آنها را به شما ارائه خواهیم کرد پس شما هیچ وابستگی به هیچ کجا نخواهید داشت!!

خدمات تخصصی سئو در سئونبض

صرفا رسیدن به صفحه اول گوگل هدف ما نیست و هدف شما هم نباید باشد. در واقع سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل زمانی ارزش دارد که منجر به افزایش فروش شود و موجودی بانکی شما را افزایش دهد و اینجاست که معنی سرمایه گذاری خودش را به معنای واقعی نشان خواهد داد. برای رسیدن به این هدف در تارینوتک ابتدا در مشاوره های حضوری و تلفنی فضای کسب و کار شما آنالیز میشود تا بتوان کلمات کلیدی که بیشترین جستجو و جنبه تجاری را دارند مشخص گردند. در ادامه با بررسی وب سایت شما مشکلاتی که در طراحی و برنامه نویسی دارند برطرف خواهد شد و در نهایت با بررسی رقبا و جایگاهی که هدف نهایی ما میباشد استراتژی لازم در نظر گرفته خواهد شد. با استراتژی گام به گام پیش خواهیم رفت تا به هدف نهایی خود برسیم و در این مدت با ارائه گزارش کار دقیق از روند فعالیتهای انجام شده و تاثیرات آن شما را در جریان پیشرفت کار قرار خواهیم داد تا شما با آسودگی خاطر منتظر کسب نتیجه باشید. همچنین در این مسیر اگر شما تمایل و وقت داشته باشید برای رسیدن به نتیجه بهتر کمک خواهیم گرفت چرا که شما از هر شخصی بهتر با کسب وکار خود آشنایید و اطلاعات تخصصی شما میتواند بسیار مفید و موثر باشد.