سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد  زیرا کسب و کار اینترنتی از جمله طراحی سایت هتل می تواند یکی از مهم ترین بخش هایی باشد که باعث موفقیت در هر کسب و کاری اینترنتی در فضای فیزیکی می‌شود چون می توند معرف حضور شما به مردم باشد.

طراحی سایت هتل نیز از جمله آن مشاغلی است که لازم است در هتل‌ها و اماکن تفریحی گردشگری به کار گرفته شود. و همچنین از اصول بازاریابی باید برای جذب مشتری و مردم استفاده شود وگرنه نمی توان سود دهی های بالا و کسب درآمد پر سودی را در این کسب و کار حاصل کرد.

هر سال در شروع سال نو ، ایام مناسبتی ، تعطیلات و دیگر موقعیت های مناسبی که برای سفر حاصل می شود ،  بهانه‌های مختلفی برای سفر کردن افراد وجود دارد که ابتدا در اولین اقدام  به دنبال یافتن هتل مناسبی برای سفر خود هستند.

از این بابت با گسترش فضای اینترنتی  و رزرو آنلاین  هتل ها و اماکن طفریحی ، مسافران بیشتر مایل هستند تا از طریق بستری که در طراحی سایت هتل ایجاد می شود بتوانند به راحتی و با یک جست و جوی ساده هتل مورد نظر خود را در محل اقامت خود پیدا کنند که در ادامه به نکاتی که باید در طراحی سایت هتل در نظر گرفته شود اشاره می کنیم.

به همین دلیل اگر شما عزیزان صاحب یک هتل می باشید قادر خواهید بود که با طراحی سایت هتل و استفاده از تخصص سئو ، مشتریان را به سمت هتل خود جذب کرده و کیفیت هتل خود را به مردم مشان دهید تا نشتری دائمی شما شوند ، به همین دلیل طراحی سایت هتل می تواند یک راه بسیار خوبی برای معرفی هتل شما به سایرین باشد.

 اهمیت طراحی سایت هتل

امروزه استفاده زیاد مردم از فضای مجازی و اینترنت باعث شده است که طراحی سایت هتل  از اهمیت بالایی برخوردار باشدو استفاده از موبایل  های هوشمند باعث شده تا اینترنت در هر جایی در دسترس همگان قرار گیرد  و قبل از شروع هر کاری شروع به جستجو در اینترنت می کنند تا اطلاعاتشات در آن حوضه کامل شود.

بنابربین باید در طراحی سایت هتل امکاناتی  مانند طریقه رزرو کردن هتل ، تعرفه کرایه اتاق ها، ظرفیت پذیرش هتل ، موقعیت هتل  و . . . . باید حتما ذکر شود تا مسافرین انتخاب راحت تری داشته باشند.

طراحی یک سایت هتل مزیت های فراوانی دارد که باعث هتل  معرفی هتل  و مکان طفریحی شما به بازدیدکنندگان  و علاقه مندان می شود و همچنین امکان رزرو آنلاین هتل به راحتی میسر می‌شود تا مشتری با خیالی آسوده محل سکونت در سفر خود را مشخص کند.

امکانات طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل نیز باید شامل یکسری امکاناتی باشد که در ادامه مطلب آن را بیان کرده ایم :

  • رزرو کردن هتل به صورت آنلاین برای اینکه مشتری قادر باشد پیش از شروع سفر اتاق دلخواه خود را رزرو کندو خیالش از بابت محل اقامت خود راحت باشد.
  • قرار دادن قسمت تصاویر مختلف و با کیفیت درگالری که اسلاید تصاویر در طراحی سایت هتل برای شناخت بهتر و دقیق‌تر موقعیت هتل می باشد.
  • قسمتی برای معرفی انواع اماکن اقامتی و محل های طفریحی نزدیک هتل
  • نشان دادن آدرس و مشخصات هتل روی نقشه گوگل در طراحی سایت هتل
  • قرار دادن لیست قیمت واحدهای اقامتی در طراحی سایت هتل
  • معرفی تاریخچه هتل به طور کامل به مسافران
  • امکان ارائه پنل کاربری با قابلیت افزودن اتاق به لیست علاقه‌مندی تان
  • امکان ارسال نظرات مسافران برای هتل پس از خروجشان از هتل
  • مشخص کردن مزیت های هتل و این که چرا باید مشتریان هتل شما را انتخاب کنند
  • ایجاد تور های کوچک برای بازدید از مکان های مختلف گردشگری در شهر اقامتی مسافران برای بازدید راحت تر از اماکن گردشگری شهر هتل شما
  • امکان پرداخت هزینه های هتل هنگام تصویه به واحد ریالی برای مسافران خارجی

هنگام استفاده از طراحی سایت وردپرس باید به این نکته نیز توجه داشت که ، امکان استفاده از  تور های هتل که برای اماکن گردشگری گذاشته می شوند باعث جذب مشتریان زیادی میشود زیرا مسافران زیادی ممکن است با آن مکان آشنایی نداشته باشند به همین دلیل کارشان خیلی راحت می شود و به راحتی می توانند از خیلی جاها دیدن کنند.

در طراحی سایت اختصاصی ، بهتر است هتلی که دارای سایت می‌باشد به معرفی مراکز خرید، مکان‌های گردشگری و سایر موارد مربوط به حوزه گردشگری آن مکان اشاره کند به این دلیل که این کار سبب می‌شود که کسانی که در حال تحقیق برای پیذا کردن جاذبه‌های گردشگری  یک شهر یا . . . هستند با هتل آشنا شوند.

در طراحی سایت هتل حتما باید به این نکته اشاره شود که نزدیکی هتل با مراکز دیدنی و تفریحی یکی از امکانات و مزیت برای جذب بیشتر مسافران می باشد و به راحتی می توانند به مکان طفریحی مورد نظر خود بروند پس بهتر است که فاصله هتل خود را نسبت به مکان های گردشگری و خرید مشخص کنید.

در طراحی سایت هتل باید به نکات زیر توجه کرد

با توجه به آماری که نشان می دهد حدود سه چهارم افراد هنگام سرچ ، صفحه اول گوگل را فقط می بینند و صفحات بعدی را بررسی نمی کنند.

به همین دلیل تخصص سئو از اهمیت بالای برخوردار است تا وب سایت شما بعد از مدتی در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

شما  عزیزان برای اینکه از طریق طراحی سایت هتل خود  بتوانید مشتری جذب کنید لازم است که حتما سایتتان دیده شود تا بتوانید در بازار رقابت از رقیبان خود پیشی بگیرید.

می توانیم بگوییم که برای بهتر دیده شدن وب سایت شما توسط مشتریان ، رسیدن به صفحه اول گوگل خیلی حائز اهمیت می باشد.

هنگام طراحی سایت هتل در انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان باید خیلی دقت کنید  زیرا که بیشتر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود ، انتخاب مقصد سفر و انتخاب هتل های مناسب در جست و جو گر گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه هتل های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند.

پس باید در نظر داشته باشید که در هنگام طراحی سایت هتل نیز باید خیلی به تخصص سئو توجه داشته باشید و در صورتی که شما در این نتایج  برتر گوگل حضور داشته باشید به راحتی می توانید مخاطبان خود را جذب کنید و همچنین تعداد مشتریان خود را افزایش بدهید.

در  شرکت مهندسی طراحی سایت نبض نت، مهندسین ما با بررسی دقیق کسب و کار شما در هر زمینه ای و خدماتی که ارائه می دهید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید بهترین بازدهی را داشته باشید.

بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و سه بسته پیشنهادی سئو به شما ارائه میدهیم تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت گام بردارید و رشد کنید.