سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه می تواند محل دوم آموزشی هنر جویان باشد . در حال حاضر رقابت بین مؤسسات آموزشی خیلی زیاد می باشد. این رقابت‌ها می تواند سبب افزایش جذب دانشجویان نیز باشد که از طریق این طراحی سایت آموزشگاه می توانید بازدید زیادی از طرف کاربران داشته باشید.

طراحی سایت آموزشگاه یا طراحی وب‌ سایت‌های آموزشی به معرفی سرفصل‌ها و دوره‌ های آموزشی پرداخته می‌شود و نیز امکان ثبت‌نام آنلاین در این وب‌سایت‌ها وجود دارد و دانشجویان می توانند به راحتی و بدون نیاز به پیمودن مسیری طولانی در وب سایت آموزشگاه خود ثبت نام نمایند.

همچنین با توجه به جهانی بودن اینترنت با طراحی سایت آموزشگاه یا وب‌ سایت‌های آموزشی ، دانشجویان در هر نقطه از کشور می توانند از آموزش شما بهره مند شوند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت و طراحی سایت، انسان ها برای استفاده از راههای جدید ارتباطی روز به روز نیاز بیشتری را احساس می کنند و همچنین هر روزه به تعداد کاربران اینترنتی افزوده می شود که در این بین نیاز به استفاده از اینترنت و طراحی سایت آموزشگاه برای موسسات آموزشی و آموزشگاه ها خیلی بیشتر ازمشاغل دیگر احتیاج می باشد.در طراحی سایت آموزشگاه  ها باید سعی بر این داشته باشیم تا ارتباط درست بین متقاضیان آموزش و موسسات آموزشی برقرار کنیم.

از لحاظ فنی بهتر است تا در ارائه خدمات رسانی به دانشجویان و اساتید توجه بیشتری نشان دهیم  تا از لحاظ دسترسی به مشکل بر نخورند در این مقاله درباره طراحی سایت آموزشگاه و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

به طور مثال تصور کنید که صاحب یک آموزشگاه در تهران می باشید و افرادی که به طور حضوری به آموزشگاه شما مراجعه میکنند اکثرا از شهر تهران و حتی از مکان های نزدیک به آموزشگاه می باشند ، در این حالت دسترسی شما حتی در خود تهران هم محدود مناطق نزدیک محل آموزشگاه می باشد اما  با طراحی سایت در آموزشگاه  می توانید با حداقل هزینه ممکن امکان دسترسی به وب سایت خود را به تمامی افراد حتی در دورترین نقاط کشور بدهید.

 

اهداف مهم طراحی سایت آموزشگاه

 

  •  دسترسی بهتر کاربران و صرفه جویی در زمان آن ها
  • قابلیت دسترسی به افراد بیشتر در نقاط مختلف و از فواصل دور بدون محدودیت مکانی

طراحی سایت آموزشگاه و رسیدن به صفحه اول گوگل

بعد از راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و استاندارد مرحله بعدی سئو سایت می باشد.

شما برای اینکه از طریق طراحی سایت آموزشگاه خود جذب مشتری کنید ، لازم می باشد تا سایت شما دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان می باشد.

اما بهترین راه برای دیده شدن توسط مخاطب هدف ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان است. بیشتر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود ، در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. در صورتی که شما در این نتایج حضور داشته باشید به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

در تارینوتک با بررسی دقیق کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید خیلی بازدهی  داشته باشید.

بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و سه بسته پیشنهادی سئو به شما ارائه میدهیم تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت قدم بردارید.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک برای طراحی سایت آموزشگاه

همان طور که می دانید بیش از 75% مردم جهان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام استفاده می کنند. همین طور می توانید مشاهده فرمایید که امروزه بیشتر افراد کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنند. در زمینه طراحی سایت آموزشگاه نیز اینستاگرام جایگاه ویژه ای دارد که می توانیم کسب و کارمان را تا حد زیادی گسترش بدهیم و با انجام تبلیغات در جهت جذب بازدید کننده کسب و کار سایت خود را گسترش دهیم تا بازدید بیشتری بخورد و کمک حال شما باشد.

به همین جهت ، باید توجه به سزایی به فعالیت در اینستاگرام داشته باشیم.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ  شرکت تارینوتک برای سازمان ها ، شرکت ها و کسب و کار ها در جهت افزایش رونق طراحی سایت آموزشگاه را در ادامه بیان کرده ایم:

  1. ارائه گزارش ماهیانه
  2. بررسی و آنالیز نرخ تعامل پست ها
  3. بارگذاری محتوا
  4. ایجاد هایلایت
  5. برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی در پیج
  6. مدیریت پست ها در اینستاگرام مارکتینگ
  7. تولید محتوای ویدئویی و تصویری
  8. تولید محتوای متنی مناسب
  9. افزایش مستمر لایک و فالور
  10. تدوین تقویم محتوایی در پیج اینستاگرام

طراحی سایت آموزشگاه ویژگی های زیادی دارد. سایت های آموزشگاهی می تواند با توجه به نوع مصرف و استفاده ای که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده است ویژگی های خاص خود را دارند. که در ادامه به آن ویژگی ها پرداخته ایم.

  • ریسپانسیو بودن طراحی سایت آموزشگاه
  • انعطاف پذیری در طراحی سایت آموزشگاه
  • مشخص کردن اهداف طراحی سایت آموزشگاه

 

با گسترش و توسعه استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای جست و جو در اینترنت و فضای مجازی، ریسپانسیو  بودن و واکنش گرا بودن  سایت را می توان یکی از الزامات طراحی سایت در دنیای امروز به شمار آورد. تقریبا نیمی از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها و جست و جو در اینترنت استفاده می کنند و در صورتی که اگر قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست می دهید.

طراحی سایت آموزشگاه باید به شکلی طراحی و اجرا شود که کاملاً با نیاز کاربران سایت همخوانی داشته باشد و با توجه به هدفی که برای آن طراحی شده است  قادر به پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران باشد. از سویی دیگر سایت های آموزشگاهی باید بسته به نیازهایی که در آینده برای کاربران به وجود می آید، امکان اضافه شدن قسمت های جدید را به راحتی فراهم کنند.

https://tarinotech.com/

در پایان هر ماه نیز گزارشی از طراحی سایت و سئو انجام شده به شما عزیزان خواهیم داد تا از نحوه کار آگاهی کامل داشته باشید.

حال برای شروع و رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد به صورت تضمینی کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید. ما هم اکنون منتظر شما عزیزان می باشیم.